Referat af bestyrelsesmødet tirsdag 25. maj kl. 1900-2100
Deltagere: Jess, Jimmi, Keld, Finn, Steen, Arne og Birgitte
Forplejningsansvarlig: Jimmi
Dagsorden:
- Forplejning
- Udvikling og planer for korttegning og skovadgang. Arne Moe-Jensen og Steen Frandsen er inviteret til denne del af mødet.
Obs på Margrethelund, der skal bruges til Natteravn i efteråret
Inderøen er opdateret
Der tyndes ud i Finderup, så det skal på sigt opdateres
Jess tjekker op på, hvilke skove/løb vi skal have i brug i løbet af de næste år.
Der skal undersøges, om vi kan benytte Viskum Skov og få tegnet kort der. Evt. løb der i 2029
Bak Royel Plantage, Ulbjerg nv tegnes i år, og kan bruges til træningsløb fra næste år
Naturstyrelsens krav om brugerbetaling i skovene blev drøftet. DOF venter på ny regering i forhold til at diskutere beslutningen.
Jess opdaterer vores oversigt over skove, kort og tilladelser – se vedlagte bilag. - Godkendelse af dagsorden og referat fra sidste møde 23. marts 2026.
Begge godkendt
Snescooteren afvikles, der laves aftale med Trailcenter, kommune og Søren.
Der er stadig ikke noget hjemmeside-udspil fra DOF - Status hjertestarter.
Den er monteret. Vejledning sættes fast. Keld melder den til Hjertestarter-netværket. - Opfølgning vedr. Midtjysk Sprint Cup 2-3 maj 2026.
Der var næsten 90 deltagere til alle 4 løb.
Det forløb godt. Økonomisk løber stævnet rundt. - Opfølgning vedr. sprinttræning.
Gennemført som planlagt. Tilfredsstillende deltagelse. Gentages næste år - Opfølgning vedr. begynderkursus. Skal vi have et nyt efter sommerferien?
Fem nye medlemmer. Hvis der kommer nye interesserede efter sommerferien, bliver de vejledt individuelt.
Mandagstræningen i ugerne efter kurset bør ligge i Undallslund, så nye løbere kommer ud i kendt terræn - Opfølgning vedr. Sportspraktikdagen 7. maj.
En god dag med aktive elever og engagerede lærere - Status vedr. Læsø 3-dages.
Banekontrollen arbejder lige nu. Der sættes manilamærker ud i start juni.
Keld sender baner til Jimmi til klargøring til tryk. - Status vedr. 1. divisionsmatch i Hald Ege 6. september 2026.
Arne, banelægger, Jess, stævneleder, Jan Nielsen, banekontrollant og Gert Johannesen, stævnekontrollant.
Stævneplads og parkering i vestkanten af skoven indkørsel fra Finderupvej. - Kommende aktiviteter: Outdoor Aktivitetsdag for 7. klasser 14. august i Nordisk Park.
Samme model som sidste år
Klubtur med klubmesterskab 29-30 august. Sprint i Ringkøbing og deltagelse i divisionsmatch i Fejsø Plantage, sandsynligvis samme indkvartering som sidste år. Finn læser korrektur på indbydelse. - Bordet rundt
Keld har indkøbt nye Emit-poster.
Finn og Keld laver foto af klubtøj til klubbladet. Klubtøj med på fællesspisningen
Birgitte: fællesspisning 15/6
Find Vej – fil, til Jess. Jess sørger for at baner lægges på nyreviderede kort og bestiller reparationsmaterialer - Næste møde er planlagt til 28. september 2026.
Referent: Birgitte
|
|
|
Tema/gæster |
Forplejning |
|
Ultimo januar/Primo februar: 2/2 |
Forberedelse til generalforsamling og DOF-repræsentantskabsmøde. |
Materiel og økonomi. |
Jess |
|
Primo marts: 7/3 |
DO-F repræsentantskabsmøde, Dalum Landbrugsskole |
|
|
|
Primo marts: 9/3 |
VO Generalforsamling 2026 |
|
|
|
Ultimo marts: 23/3 |
Opstart på et nyt år med evt. nye ansigter. Konstituering. |
Klubhus. |
Birgitte |
|
Ultimo maj: tirsdag 26/5 |
Klar til sommerens arrangementer & langtidsplaner. Klubledermøde 2. juni. |
Kort og skovadgang. |
Jimmi |
|
Ultimo september: 28/9 |
Sommersæsonen er slut og der er klubledermøde 3. november. |
Træning, introduktion og MTBO. |
Keld |
|
Primo december: 7/12 |
Lidt julehygge og evaluering af året der gik. |
Langsigtet planlægning og udvikling af klubben |
Finn |